şi ajunge la destinaţie fără a bâjbâi. Pianistul exersat lasă să-i cadă degetele, fără a reflecta, pe clapele potrivite. Fireşte că i se poate întâmpla să greşească, dar dacă actul automat ar fi de natură să sporească şansele de eroare, atunci tocmai virtuozul al cărui act, ca urmare a unui exerciţiu îndelungat, a devenit pur automat, ar trebui să fie şi cel mai expus greşelii. Dimpotrivă, vedem însă că multe acţiuni reuşesc îndeosebi atunci când nu constituie obiectul unei atenţii speciale, iar greşeala se poate produce tocmai atunci când ţinem în mod deosebit să reuşim o execuţie perfectă, adică atunci când nu are loc o abatere a atenţiei. În acest caz, putem spune că greşeala este efectul "emoţiei". Dar de ce emoţia nu ar mări mai curând atenţia îndreptată spre o acţiune căreia i se acordă maximum de interes?
Sigmund Freud
Leul are o dublă faţă: sălbatică în junglă, umilă în... pungă.
Harry Ross
Românii au inventat dadaismul. La orice vorbă a şefilor, ei spun da, da!
Valeriu Butulescu
Nu cred în perfecţiune şi gusturile nu se discută.
Andreea Marin
Dictatorii inteligenţi îi lasă deschisă poporului supapa bombănelii.
Vasile Ghica
Oamenii care nu visează nimic nu au niciun motiv s-o facă!
Mihai Batog-Bujeniţă
Cifrele bat emoţiile.
Sean Rad
Nu le spune prea multe despre sufletul tău. Exact asta aşteaptă.
Jack Kerouac
Pofta vine stând la coadă.
Ilia Ilf
Fii încrezător în toţi, dar taie cărţile.
Mike Dooley
Sigmund Freud
Leul are o dublă faţă: sălbatică în junglă, umilă în... pungă.
Harry Ross
Românii au inventat dadaismul. La orice vorbă a şefilor, ei spun da, da!
Valeriu Butulescu
Nu cred în perfecţiune şi gusturile nu se discută.
Andreea Marin
Dictatorii inteligenţi îi lasă deschisă poporului supapa bombănelii.
Vasile Ghica
Oamenii care nu visează nimic nu au niciun motiv s-o facă!
Mihai Batog-Bujeniţă
Cifrele bat emoţiile.
Sean Rad
Nu le spune prea multe despre sufletul tău. Exact asta aşteaptă.
Jack Kerouac
Pofta vine stând la coadă.
Ilia Ilf
Fii încrezător în toţi, dar taie cărţile.
Mike Dooley